piątek, 26 grudnia 2014

Kartka jeszcze Bożonarodzeniowa

Aloha !
 Witam was bardzo serecznie ! Ponieważ to mój pierwszy post, a nie chcę żeby był bardzi drętwy (jak wszystkie inne) Powiem wam kilka słów o sobie i przejdę do rzeczy więc tak : Moja miłość do scrapbookingu i innych robótek zaczęła się kilka lat temu całkiem przypadkiem :) Na początku moje" twory" nie mogły równać się z tymi ślicznymi które krążyły w internecie, ale po pewnym czasie to się zmieniało... ( na lepsze oczywiscie) Aż takim sposobem doszłam może jeszcze nie do perfekcji, ale do celu do ktorego dążyłam przez te kilka lat =) A oto efekty  może nie najnowszej (bo juz po swietach) ale moim zdaniem ładnej karteczki
Na koniec chcę jeszcze dopowiedzieć że blog ten z tego co już wyczytaliscie prowadzony będzie przez 2 osoby :)

xoxo Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz